Mariann

Mariann

Calea spre desăvârşire

Trebuie să prind aripi ca să pot zbura.
Trebuie să am răbdare ca şi sămânţa ce devine floare.
Fericirea mea se observă în ochii celui care mă priveşte.
Când sunt bun cu cei din jur eşti bun cu mine însumi.
Când sunt bun cu mine însumi sunt bun cu tot ce este în exteriorul meu.
La fel cum îmi iubesc aproapele mă iubesc pe mine însumi şi invers.
Raţiunea cea mai înaltă nu implică judecată.
Deasupra relativităţii mentale este iubirea.
Mintea este instrumentul prin care sufletul devine conştient.
Sufletul conştient este sufletul mântuit.
Sufletul este poarta spre Dumnezeu.
Iubirea este cheia care deschide poarta spre Dumnezeu.
Când îl caut pe Dumnezeu transce raţiunea şi ego-ul şi mă regăsesc pe mine.
Să nu ucid nici o vieţuitoare, nici măcar pentru mâncare.
Puterea care uneşte este mai mare decât puterea care desparte.
Realitatea este una singură precum adevărul.
Când am conştiinţa curată, nu sufăr şi nu-mi este frică de nimic.
A fii sincer cu cei din jur înseamnă a fii sincer cu mine însumi.
Să-mi fie gândul la fel cu vorba şi vorba la fel cu fapta.
Puterea cuvintelor este mai mare decât puterea gândurilor.
Rugăciunea este legătura conştientă între mine şi Dumnezeu.
A crede cu-adevărat este puterea de a crede pur și simplu, necondiţionat.
Toate câte le cer rugându-mă, să cred că le-am primit, şi le voi avea”.
În calea desăvârşirii stau patimile, viciile şi ego-ul.

M-am născut liber fără să fiu conştient de asta şi-am devenit sclavul dorinţelor să-nvăţ ce-nseamnă libertatea.

Single Post Navigation

Leave a comment